Silvertime Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Ako nakupovať v obchode?

Nakupovanie prostredníctvom nášho internetového obchodu je veľmi jednoduché. Vyberiete si tovar, ktorý sa Vám páči a vložíte ho do košíka. Potom si vyberiete spôsob dopravy a platby, vyplníte údaje potrebné k doručeniu objednaného tovaru a prejdete k pokladni. Tam celú objednávku skontrolujete a odošlite ju k nám. Obratom od nás dostanete automaticky generovaný e-mail so súhrnom Vašej objednávky a o ďalšom priebehu Vás samozrejme budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Informácia o tom, že sme objednávku odoslali, Vám príde ako e-mailom, tak prostredníctvom SMS správy, ktorej súčasťou je aj číslo pre sledovanie balíka.

Za ako dlho budem mať tovar doma?

V tomto prípade sú rozhodujúce dva pojmy a to doba expedície a dodanie tovaru

  • Doba expedície: znamená celkový čas, ktorý naši pracovníci potrebujú na to aby tovar pripravili na odoslanie. Tento údaj nájdete pri každom tovare predávaného v našom e-shope. Príklad: ak si teda objednáte tovar v pondelok a doba expedície je 2 dni, potom to znamená, že sú naši pracovníci schopní Vami objednaný tovar v priebehu dvoch dní nájsť, (preobjednať z partnerskej predajne), vyskladniť, pripraviť všetky potrebné doklady (faktúra, záručný list a pod.), zabaliť a najneskôr v stredu ho odovzdať dopravcovi.
  • Dodanie tovaru: znamená čas, ktorý potrebuje dopravca, aby Vám tovar doručil domov. Doba dodania záleží tiež na Vami zvolenom type dopravy a môže sa pohybovať od 2 do 14 dní. Spravidla sa však jedna o 2 - 3 dni.

Koľko zaplatím za dopravu tovaru?

Cena, za ktorú si výrobok objednáte, je koncová a teda vrátane DPH. Nepripočítavame ani žiadne ďalšie poplatky. Cena za poštovné sa vždy pripočíta pred záväzným odoslaním objednávky podľa zvoleného typu dopravy a platby. Pred finálnym odoslaním objednávky teda vidíte zvlášť cenu za objednaný tovar a cenu za poštovné. Podrobné informácie o spôsobe dopravy a poštovného si môžete prečítať zde.

Kde a ako zistím stav mojej objednávky?

Ak ste registrovaným zákazníkom vidíte stav objednávky po prihlásení v záložke Moje objednávky. Tento stav aktualizujeme po každej zmene, ktorá sa s Vašou objednávkou stane. O najdôležitejších zmenách Vašej objednávky budete informovaný tiež e-mailom, prípadne SMS správou. V prípade, že ste u nás tovar nakúpili ako neregistrovaný zákazník prostredníctvom rýchle objednávky, potom budete o stave objednávky vždy informovaní e-mailom, prípadne SMS správou. E-mail aj telefónne číslo ste vyplnili v priebehu vytvorení objednávky. Ak budete mať v priebehu celého procesu akýkoľvek dotaz na stav objednávky či inú vec, neváhajte a kontaktujte nás emailom alebo telefonicky.

Štandardne odosielame zákazníkom tieto automaticky generované e-maily:

  • ihneď po vytvorení objednávky Vám príde e-mail s jej súhrnom
  • akonáhle sa jeden z pracovníkov začne objednávke venovať, odchádza Vám email s tým, že objednávka bola prijatá a teraz sa spracováva
  • ďalší kontakt z našej strany už prebehne e-mailom aj prostredníctvom SMS správy a budeme Vás informovať o tom, že Vami objednaný tovar bol odovzdaný dopravcovi a je teda na ceste k Vám. V e-maile aj v SMS správe bude uvedené číslo balíka, vďaka ktorému môžete svoju zásielku sledovať online a presne viete, kde sa tak nachádza.

Keď tovar nebude podľa mojich predstáv, môžem ho vrátiť?

Tovar, ktorý ste zakúpili prostredníctvom nášho internetového obchodu, samozrejme môžete podľa zákona do 14 dní vrátiť alebo vymeniť za iný. V prípade, že tovar vraciate, musí byť kompletný, nepoužívaný a nepoškodený. Tento tovar nám odošlite na našu adresu (tú nájdete v kontaktoch) a to vrátane všetkých dokladov, ktoré ste spolu s tovarom dostali. Ak budete tovar posielať prostredníctvom Slovenskej pošty, odporúčame Vám ho odoslať doporučene, aby ste mali doklad o odoslaní tovaru a samozrejme poistené, pretože za stratu pri preprave od Vás k nám neručíme. Tiež nás môžete kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a naši pracovníci Vám samozrejme poradí, aký bude v tomto prípade najlepší postup.

Kde a ako môžem vyriešiť reklamáciu tovaru?

Štandardne je na všetok nami predávaný tovar poskytovaná dvojročná záručná doba od jeho kúpy. Niektorí výrobcovia však ponúkajú záruku na dlhšiu dobu a to najmä 3, 5 alebo 10 rokov. Táto informácia je spravidla obsiahnutá v záručnom liste, ktorý spoločne s tovarom dostávate. Ak nedostanete k tovaru samostatný záručný list, potom Vám ako záruka slúži doklad o kúpe, ktorý sme Vám zaslali prostredníctvom elektronickej pošty. Ak sa na zakúpenom tovare vyskytne nejaká vada, prosím kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky a tovar spolu so sprievodným listom, v ktorom bude Váš návrh na vyriešenie reklamácie, zašlite na našu adresu. O priebehu reklamácie Vás samozrejme budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

Upozorňujeme, že záruka sa nevzťahuje na:

  1. opotrebenie a poškodenie vzniknuté bežným užívaním výrobku
  2. poškodenie výrobku v dôsledku jeho použitia v rozpore s pokynmi k uživaniu a všeobecne známymi a obvyklými spôsobmi používania
  3. poškodenie výrobku spôsobené jeho znečistením, nehodou alebo zásahom vyššej moci
  4. mechanické poškodenie výrobku
  5. oškodenie spôsobené použitím nevhodných médií (batérií)
  6. poškodenie spôsobené chemickými alebo čistiacimi prostriedkami, vodou, mydlami, parfumy a pod.
  7. vady a poškodenia spôsobené neodborným zásahom do výrobku

Nemôže dôjsť pri preprave k poškodeniu tovaru?

Je pravdou, že dopravcovia s tovarom nie vždy zaobchádzajú opatrne. Preto je tovar z našej strany vždy starostlivo zabalený, a to buď do bublinkovej fólie a odoslaný v bezpečnostnej obálke na ceniny, alebo do krabice, ktorá je vypolstrovaná tak, aby sa tovar pri preprave nemohol pohnúť do strán, ani nahor alebo nadol. Takže pravdepodobnosť, že sa tovar pri preprave poškodí, je minimálna, ale aj tak Vám doporučujeme skontrolovať zásielku pred pracovníkom, ktorý ju doručuje.

MÁTE ĎALŠIE OTÁZKY?

Radi Vám odpovieme na akúkoľvek otázku, stačí sa len opýtať.

Prihláste sa k odberu newslettera Silvertime
a obdržíte zľavu na prvý nákup v hodnote 4 € pri nákupe nad 40 €