Záruky a reklamácie
Reklamácia tovaru
- Ako postupovať pri reklamácii:
- Vyplňte prosím reklamačný formulár (zvoľte REKLAMOVAŤ TOVAR).
- V rámci vyplnenia reklamačného formulára budete požiadaní o priloženie fotografií poškodeného tovaru. K uznaniu reklamácie nie je vždy nutné odosielať tovar späť.
- Počkajte na posudok reklamačného oddelenia. Najneskôr do 3 pracovných dní vás budeme kontaktovať e-mailom a spoločne sa dohodneme na ďalšom postupe. Všetky reklamácie vybavujeme najneskôr do 30 dní.
Vrátenie tovaru
- Ako postupovať pri vrátení:
- Odstúpiť od zmluvy môžete do 14 dní od doručenia tovaru na Vašu adresu vyplnením vratkového formulára (zvoľte VRÁTIŤ TOVAR).
- Do Vašej emailovej schránky Vám zašleme podklady na odoslanie tovaru späť k nám.
- Peniaze Vám vrátime najneskôr 14 dní od doručenia tovaru na našu adresu
- Cena spätnej zásielky 2,50 EUR bude strhnutá z dobropisu.
- Na čo si dať pozor:
- Tovar nesmie javiť známky opotrebenia, používania, či poškodenia.
- Tovar musí byť starostlivo zabalený, ideálne v krabici, v ktorej Vám bol zaslaný, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
- Prosíme, neposielajte naspäť tovar na dobierku, takéto zásielky nemôžeme prevziať.
Výmena tovaru
- Obchod Silvertime neumožňuje výmenu kus-za-kus. V prípade, že vám nevyhovuje veľkosť objednaného tovaru, vyplňte prosím vratkový formulár a vykonajte novú objednávku. Peniaze Vám vrátime na Váš bankový účet.
Adresa pre zaslanie tovaru:
Adresa pre zaslanie tovaru bude doručená na Váš e-mail po vyplnení príslušných online formulárov vyššie.
Prevádzkovateľ e-shopu
Silvertime s.r.o.
IČ: 056 45 751
DIČ: CZ05645751
Morávka 702
739 04 Morávka
ČESKÁ REPUBLIKA
Neviete si rady?
Kontaktujte nás e-mailom na obchod@silvertime.sk alebo na čísle +420 777 773 443.